Audycje telewizyjne

Home / News / Audycje telewizyjne

Oto niektóre audycje, które powinny wziąć po uwagę średnie i małe firmy (nasze uwagi dotyczą ogólnopolskich programów Telewizji Polskiej, gdyż tylko dla nich istnieją dokładne dane co do wielkości widowni telewizyjnej): Poranne programy informacyjne (między 7.30 a 9 rano) -audycje te codziennie (a zwłaszcza na początku tygodnia) gromadzą od 5 do 9 procent całej widowni.

Statystyki

Cena 30-sekundowego spotu nadanego o takiej porze jest od 19 do 20 razy niższa od takiego samego spotu nadanego w czasie wieczornych wiadomości – w paśmie największej oglądalności. Tymczasem poranna widownia jest tylko od 6 do 8 razy mniejsza niż widownia wieczornych wiadomości.

Nadawane przed południem powtórzenia filmów czy seriali z poprzedniego wieczoru zazwyczaj gromadzą od 11 do 15 procent widowni ogólnopolskiej. I tu cena spotu :30 jest prawie dziesięciokrotnie niższa od ceny spotu :30 w paśmie największej oglądalności, a widownia takich seriali jest zaledwie cztero-, pięciokrotnie mniejsza. Wczesnopopołudniowe seriale w drugim programie TVP mogą gromadzić sporą widownię (nawet do 17%) – z czego większość to ucząca się młodzież. Jeśli sprzedajesz produkty przeznaczone dla tego typu odbiorcy, możesz za względnie niewielką opłatą dotrzeć do rynku młodzieżowego. Programy nadawane bardzo późnym wieczorem (po 23.00) pozwalają zamieszczać reklamy za jedną dziesiątą ceny w najdroższym paśmie antenowym.

Częstotliwość
Informacyjne portale internetowe