Efekty specjalne

Home / News / Efekty specjalne

Pif, paf, bum, miauuu, muu, ding dong. To wszystko – i jeszcze więcej – dostępne jest w lokalnej rozgłośni radiowej i prawdopodobnie nie będzie cię kosztować ani grosza (chyba, że będziesz chciał zastosować bardzo wyszukane efekty specjalne). Odgłos fal uderzających o brzeg pomoże ci sprzedać wczasy, zaś śpiew skowronka może zachęcić do zrobienia zakupów na wiosennej wyprzedaży w twoim sklepie.

Efekty specjalne w radiu

Radio przekazuje wrażenia wyłącznie poprzez dźwięk. Używając dźwięków, by przywołać zapachy, uczucia i widoki, pobudzasz do działania wyobraźnię słuchacza. Zaś słuchacz, który bardziej wsłuchuje się w twą reklamę, uważniej też słucha, co masz do powiedzenia.

Nie zapomnij tego wykorzystać. Skoro w przeciętnym półminutowym spocie możesz zawrzeć od 60 do 70 słów, informacje podawaj w dość skondensowanej formie. Badania wykazały, że osoby mówiące szybko na ogół bardziej skupiają na sobie uwagę słuchaczy niż powolni lektorzy – w ten sposób będziesz mógł użyć kilku słów więcej (zwłaszcza jeśli zatrudnisz profesjonalnego lektora, który wyćwiczył umiejętność szybkiego i wyraźnego odczytywania tekstów). Jednak mimo wszystko, będziesz musiał ostrożnie dobrać słowa scenariusza.

Ilość rozgłośni
Częstotliwość