Kilka zakazów

Home / News / Kilka zakazów

Pod żadnym pozorem nie powinieneś kupować reklamy w jakiejś rozgłośni tylko dlatego, że chodziłeś do szkoły razem z jej przedstawicielem handlowym albo dlatego, że grywasz w piłkę w jednej drużynie z właścicielem tej rozgłośni. Od twego budżetu zależy przyszłość twojej firmy. Nie marnuj go zatem na źle pojęte zobowiązania towarzyskie, czy też decyzje biznesowe podejmowane z lenistwa.

Przestrogi

Nie pozwól także, by przedstawiciel handlowy rozgłośni w jakikolwiek sposób groził ci czy nalegał na zakup reklamy w jego firmie -a znajdą się tacy, którzy będą tego próbować! Pamiętaj, że to ty o wszystkim decydujesz, a zadaniem akwizytora jest pomóc ci osiągnąć twoje cele.

Akwizytor, który niepochlebnie wyraża się o konkurencji, który nie poda ci wprost żądanej informacji, który stara się wymusić na tobie większe zakupy reklamy, który stale zjawia się u ciebie nie umówiony, mimo że prosiłeś, by zawsze umawiał się na spotkanie, który w jakikolwiek inny sposób wprawia cię w zakłopotanie, prawdopodobnie reprezentuje rozgłośnię, której usług i tak nie potrzebujesz. Jeśli jednak bez tej rozgłośni absolutnie nie możesz się obejść, zadzwoń do jej dyrektora i powiedz, że nie potrzebujesz takiego przedstawiciela handlowego.

Koncepcja reklamy
Ilość rozgłośni