Oferty radiowe

Home / News / Oferty radiowe

„Kupon zamówienia” możesz dołączyć do spotu radiowego równie łatwo jak zamieszczasz go w gazecie czy w reklamie wysyłkowej. Dodaj na przykład zdanie „powiedz, gdzie słyszałeś tę reklamę, a dostaniesz 20 procent rabatu” albo też „przynieś nam kartkę papieru z napisem Bar Non Stop, a otrzymasz bezpłatny sok owocowy.” Nie ma wielkiego znaczenia, na jakie reguły się zdecydujesz; jeśli twoja firma okrzepła już na rynku, jest dobrze znana konsumentom i wypracowała wpadającą w ucho piosenkę reklamową, prawdopodobnie mógłbyś napisać bardzo skuteczny spot radiowy, w którym w ogóle nie byłoby nazwy twego przedsiębiorstwa.

Kupon

Jednakże -jak często powtarzamy: cokolwiek postanowisz, bądź konsekwentny. „Kupon zamówienia” możesz dołączyć do spotu radiowego równie łatwo jak zamieszczasz go w gazecie czy w reklamie wysyłkowej.

Dodaj na przykład zdanie „powiedz, gdzie słyszałeś tę reklamę, a dostaniesz 20 procent rabatu” albo też „przynieś nam kartkę papieru z napisem Bar Non Stop, a otrzymasz bezpłatny sok owocowy.” Kupony radiowe oprócz tego, że wzywają słuchacza do działania, dają ci kolejną możliwość śledzenia reakcji odbiorców na twe reklamy. Po prostu na antenie każdej nadającej twe reklamy rozgłośni, zaoferuj odbiorcom inną premię, a następnie podlicz po którą z nich najczęściej zgłaszają się klienci. Skróć w tym celu swą reklamę z 30 do 25 sekund.

Opracowanie koncepcji reklamy
Muzyka