Opracowanie koncepcji reklamy

Home / News / Opracowanie koncepcji reklamy

Pierwszy krok na drodze do wyprodukowania reklamy telewizyjnej to znalezienie spokojnego miejsca, gdzie będziesz mógł usiąść ze swym zespołem twórczym (jeśli masz takowy) i wymyśleć możliwie najatrakcyjniejszą koncepcję swojego spotu. Staraj się myśleć w kategoriach obrazów. Nie zaczynaj od układania tekstu, którego użyjesz w reklamie: zacznij od obrazów, od ruchu i koloru. Gdy opracujesz stronę wizualną, pasujące do niej słowa popłyną w naturalny sposób.

Liczy się pomysł

Jak w każdej formie reklamy, słowa pełnią w telewizji istotną rolę. Jednakże obraz, który zostawiasz w pamięci odbiorcy, jest o wiele ważniejszy. Zadaniem słów jest tylko wspieranie obrazu.

Przydatna wskazówka, jak oceniać tekst reklamy telewizyjnej: jeśli możesz dokładnie zrozumieć, o czym mówi dany spot przebywając w pomieszczeniu, z którego nie widać obrazu, ale gdzie słychać dźwięk, oznacza to, że nie jest to dobra reklama telewizyjna. Może to być dobry spot radiowy, ale nie wykorzystuje on w pełni możliwości, jakie daje telewizja – środek reklamowy oparty na wrażeniach wzrokowych. Skoncentruj się na jednej idei. Podkreślaj korzyści, a nie cechy produktu. Zwracaj się do odbiorcy bezpośrednio i osobiście.

Ranking rozgłośni
Oferty radiowe