Reklama telewizyjna

Home / News / Reklama telewizyjna

Przy produkcji reklamówki telewizyjnej zawsze będziesz używał scenariusza. Tablica 10 pokazuje przykładowy scenariusz spotu telewizyjnego: po lewej stronie zamieszczono w nim opis obrazu, zaś po prawej tekst reklamy. Jeśli chciałbyś stworzyć w swej wyobraźni dokładniejszą wizję przyszłej reklamówki telewizyjnej, możesz także zamówić rozrysowanie scenariusza. Rozrysowany scenariusz wyglądem przypomina komiksy.

Praca nad koncepcją

Poszczególne ujęcia rysuje się wewnątrz małych prostokątów, przypominających wyglądem ekran telewizyjny – pod każdym z nich wypisane są kluczowe kwestie, które będą odczytywane w danym momencie reklamy. Jeśli zatrudniłeś agencję reklamową, rozrysowanie scenariusza prawdopodobnie uzna ona za rzecz oczywistą. Rozrysowany scenariusz pomoże ci dostrzec, co ma się dziać w twej reklamie.

Pomoże wyobrazić sobie, jak bliskie będą zbliżenia twarzy czy przedmiotów na ekranie, Pamiętaj, że nie musisz lubić danego produktu, czy też go potrzebować, by ocenić, na ile jego reklama była skuteczna. Może się zdarzyć, że po prostu nie należysz do zamierzonego rynku odbiorców tego spotu reklamowego. Wyszukuj w reklamie proste i podane w skuteczny sposób przekazy informacyjne. Szukaj także informacji, które będą atrakcyjne dla klientów z twojego rynku docelowego.

Reklama w radiu
Ranking rozgłośni