Reklama w mediach

Home / News / Reklama w mediach

Reklama jest domeną mediów . Media, zarówno te prywatne, jak i publiczne reklama umieszczają dużo, gdyż z tego się utrzymują. Stacje telewizyjne, gazety, portale internetowe, czy chociażby radio swoje podstawowe dochody uzyskują z tego, że różne firmy reklamują u nich swoje produkty. Ogromne ilości reklama są niezbędne do funkcjonowania rynku media w obecnej sytuacji i póki co nie widać lepszego rozwiązania. Reklama ta może być nachalna, może być tez łagodna, zdarza się śmieszna, czy chwytająca za serce.

Gdzie jest umieszczana?

Czasem w mediach umieszczana jest reklama dźwiękowa, czasem wizyjna, często jest to połączenie obydwu sposobów, co bardzo dobrze działa na potencjalnego odbiorcę przekazu. Coraz więcej reklama zamieszczanych jest w intrenet. Reklama te często wyskakują nagle po wejściu na stronę internetową, trudno ja potem zamknąć. Występują tez różnego rodzaju świecące banery, które za wszelka cenę próbują zwrócić naszą uwagę.

Niektóre niepozorne, niektóre wielkie i świecące. Ostatnio coraz częściej spotykane są reklama w intrenet w postaci krótkich filmików, nierzadko okraszonych dźwiękiem. Wiele się zmienia w nowoczesnym świecie, tak jak fakt, że reklama w telewizji, ze względu na duży koszt produkcji, jak i cenę czasu antenowego, jak również zakres oddziaływania na odbiorcę traci na wartości na rzecz reklama internetowej. Z kolei reklama internetowa stała się ostatnimi czasy bardzo nachalna, często wręcz uniemożliwiając przeglądanie poszczególnych stron serwisów internetowych.

Nowe narzędzie udostępnione przez Facebooka
Telewizja publiczna a telewizje komercyjne