Reklama w radiu

Home / News / Reklama w radiu

Radio może skutecznie wykorzystywać prawie każda firma o dość szerokim kręgu odbiorców. Radio może wywołać błyskawiczną reakcję słuchaczy na reklamowaną wyprzedaż czy promocję. Świetnie też sprawdza się, jeśli chodzi o rozpowszechnianie wśród klientów znajomości twej firmy, oraz pomaga w budowaniu jej publicznego wizerunku. Dzięki względnie niskim kosztom oraz możliwościom wyselekcjonowania odbiorcy, radio zajmuje drugie miejsce na liście narzędzi reklamy preferowanych przez małe przedsiębiorstwa. Z radia można korzystać z dobrym skutkiem nawet przy względnie małym budżecie.

Do kogo dociera reklama radiowa?

Radio pozwala ci kierować reklamę do wyselekcjonowanych odbiorców. Wyprodukowanie spotów (reklam radiowych) jest łatwe i niedrogie – a może dostarczyć nawet niezłej rozrywki. Radio dociera do ludzi aktywnych, przemieszczających się (daje to przewagę przedsiębiorstwom handlu detalicznego, które dzięki reklamie radiowej mogą klientów dosłownie wyciągnąć z samochodów). Jest to jeden z najbardziej intymnych i wciągających odbiorcy środków masowego przekazu.

Radio doskonale wytwarza atmosferę aktualności wokół jakiegoś wydarzenia: np. uroczystego otwarcia nowego sklepu, wyprzedaży, specjalnej promocji oraz innych niecodziennych wydarzeń. Bez kłopotów można w ostatniej chwili wprowadzać zmiany do treści reklamy radiowej albo do planu jej emisji. Publiczność radiowa jest nieco młodsza niż typowi czytelnicy gazet, a więc jest bardziej zainteresowana wypróbowaniem nowych produktów czy usług.

Reklamówka radiowa
Reklama telewizyjna