Slogan dźwiękowy

Home / News / Slogan dźwiękowy

Jeśli nie stać cię na piosenkę reklamową, masz do dyspozycji niedrogie rozwiązanie zastępcze. Jeśli opracowałeś już slogan reklamowy swego przedsiębiorstwa, zleć prowadzącemu audycję, by odczytywał go na końcu każdego spotu twojej firmy. Wówczas jest to tzw. slogan dźwiękowy. (Jeśli dotąd nie napisałeś sloganu, może znajdzie się coś odpowiedniego w schemacie upozowania twej firmy).

Powtarzalność jest kluczowa

Mimo że slogan dźwiękowy nie zapadnie klientom w pamięci tak szybko, jak piosenka Slogan dźwiękowy firmy reklamowa, prawdopodobnie po pewnym czasie usłyszysz, jak niektóre osoby chodzą po mieście powtarzając pod nosem „na ciepłą kawę i kawałek placka biegnij do pana Jacka” czy też „albo to mają w Sezamie, albo nigdzie tego nie dostaniesz.”

Gdy postanowisz już, jak będzie wyglądać scenariusz, jakich użyjesz głosów, muzyki oraz efektów specjalnych, pora byś nagrał reklamę. Staraj się być zawsze w studiu w trakcie nagrania. Jeśli nie możesz, dopilnuj, by przedstawiciel rozgłośni lub twej agencji dał ci przesłuchać nagranie, nim będzie ono nadane na antenie. W mniejszych rozgłośniach może się zdarzyć, że w trakcie nagrania będziesz obecny tylko ty i dziennikarz prowadzący programy tej rozgłośni. Dziennikarz będzie jednocześnie obsługiwać sprzęt nagraniowy. Natomiast w większych rozgłośniach i w profesjonalnych studiach nagraniowych zarejestrowaniem spotu zajmie się technik, zaś ty i dziennikarz możecie skupić się na odczytaniu tekstu reklamy.

Specjalizacja rozgłośni
Scenariusz