Specjalizacja rozgłośni

Home / News / Specjalizacja rozgłośni

Rozgłośnie radiowe można sklasyfikować według ich specjalizacji, czyli rodzaju nadawanych programów. Niektóre ze spotykanych w Polsce specjalizacji to: informacyjno-muzyczna, rockowa, muzyka klasyczna, religijna. Jeśli nie znasz rozgłośni, w której zamierzasz się reklamować, zawczasu zadzwoń, by sprawdzić w czym się ona specjalizuje. W zebraniu takich informacji pomoże ci także wspomniany już katalog „Prasa, Radio i Telewizja”, wydawany przez PAI S.A.

Do czego?

Katalog ten będzie szczególnie przydatny, jeżeli zamierzasz się reklamować w rozgłośniach położonych w pewnej odległości od twego macierzystego rynku. Dla reklamodawcy kupującego czas antenowy najbardziej kosztowne są pory dnia, podczas których najwięcej osób słucha rozgłośni. Większość rozgłośni radiowych ma najwięcej słuchaczy podczas porannego szczytu (począwszy od godziny l rano). W wielu rozgłośniach dodatkowy, wtórny szczyt może przypadać w ciągu dnia (np. w pierwszym programie Polskiego Radia wtórny szczyt występuje między 12 a 13 po południu). Mimo że po południu radia słucha mniej osób niż w trakcie porannego szczytu, warto pamiętać, że słuchacze ci zazwyczaj będą bardziej skłonni do robienia zakupów niż osoby spieszące rano do pracy.

Sponsorowanie audycji
Slogan dźwiękowy