Sponsorowanie audycji

Home / News / Sponsorowanie audycji

Ze sponsorowaniem audycji albo wykupieniem stałego miejsca na antenie wiążą się jednak dodatkowe opłaty, które mogą powiększyć koszty reklamy o 40%, a nawet więcej. W przypadku znanej i popularnej audycji, gra może być jednak warta świeczki, bo wiesz wtedy, że twojej reklamy słucha codziennie ta sama, wyselekcjonowana publiczność.

Nazwa w audycji

Przypisanie nazwy swej firmy do konkretnej audycji lub wydarzenia może bardzo wzmocnić pozycję twojego przedsiębiorstwa. Spoty reklamowe nadawane w trakcie tych audycji mogą tak skutecznie oddziaływać na słuchaczy, że będziesz w stanie osiągnąć taki sam efekt nadając o wiele mniej reklam, zatem w ostatecznym rozrachunku wydając mniej pieniędzy na reklamę. Dodajmy jednak małe ostrzeżenie: sponsorowanie audycji jest jak małżeństwo – sprawdza się tylko w przypadku partnerów gotowych zaangażować się na dłuższy czas. Pamiętaj, że w soboty czas antenowy kosztuje zazwyczaj mniej niż w dzień powszedni. Skoro jednak w tym dniu dużo ludzi wyrusza samochodem na zakupy, możesz do wielu z tych osób dotrzeć za niewielkie pieniądze i będą to osoby, które gotowe są od razu dokonać zakupu. Zauważysz z pewnością, że rozgłośnia będąca na drugim lub trzecim miejscu pod względem popularności będzie wobec twych wymagań o wiele bardziej elastyczna, niż rozgłośnia numer l na danym rynku.

Sposób prezentacji w TV
Specjalizacja rozgłośni