Stawki rozgłośni

Home / News / Stawki rozgłośni

Ceny za reklamę radiową zależą, od trzech rzeczy: od pory dnia, od długości spotu oraz od ilości emisji, które kupujesz. Jeśli kupujesz na przykład od jednej do dziesięciu emisji w porannym szczycie, możesz zapłacić po 500 tyś. zł za każdą z nich; jeśli jednak jednorazowo wykupisz 25 emisji w ciągu miesiąca, rozgłośnia zażąda już tylko po 375 tysięcy zł za każdą emisję.

Składniki ceny

Często rozgłośnie stosują tę samą cenę niezależnie od tego, czy kupujesz czas antenowy osobiście, czy też za pośrednictwem agencji reklamowej. Zdarzają się jednak przypadki, że rozgłośnia ma lokalne stawki dla indywidualnych przedsiębiorców oraz wyższe dla agencji reklamowych z całego kraju. Kwestia opłat za reklamę radiową może ci się wydać skomplikowana jest tak w rzeczywistości.

Rozgłośnie mają bowiem różne praktyki wyznaczania cen i trzeba po prostu dopytywać się w konkretnej rozgłośni w jaki sposób wycenia ona swe usługi. Najwięcej przedsiębiorstw decyduje się kupić konkretne pory dnia. Na przykład możesz w konkretnym dniu zamieścić trzy spoty reklamowe w porannym szczycie, cztery w ciągu przedpołudnia i dnia oraz dwa wieczorem; na dodatek możesz zlecić rozgłośni nadanie czterech spotów w sobotę przed godziną l po południu.

Wybór producenta reklamy
Stacje telewizyjne