Zakup pakietów

Home / News / Zakup pakietów

Kupowanie pakietów reklamowych to prosta i zwykle niezbyt kosztowna metoda. W Polsce oferują ją tylko niektóre rozgłośnie, często na przykład w sezonie przedświątecznym. Wykupienie pakietu oznacza, że płacisz znacznie niższą stawkę za każdą emisję, ale za to rozgłośnia decyduje, o jakiej porze zostaną nadane twoje spoty. Z reguły gotowy pakiet z góry proponuje konkretne rozmieszczenie emisji spotów w ciągu całego dnia (np. od 6 rano do 22) w okresie dwóch lub więcej tygodni.

Zalety pakietów

Zleceniodawca uzyskuje dzięki temu znaczne zniżki – gotowy pakiet może bowiem obniżyć cenę emisji pojedynczego spotu nawet o połowę. Sponsorowanie audycji oznacza dokładnie to, co sugeruje sama nazwa.

Przypisujesz wówczas nazwę swej firmy do konkretnego programu: np. do wiadomości lokalnych, do transmisji sportowej, cyklicznego konkursu itp. Rozgłośnia nadaje twoją reklamę w trakcie audycji, zaś na jej początku i na końcu komunikat, że twoja firma sponsoruje dany program. Natomiast sąsiedztwo konkretnej audycji to najlepsze rozwiązanie, gdy nie możesz zostać sponsorem programu. Jeśli wykupisz sąsiedztwo audycji, twój spot będzie nadawany codziennie tuż przed, bądź tuż po (a zatem w bezpośrednim sąsiedztwie) wybranego przez ciebie programu.

Wykorzystanie amatorów